Miksi liittyä JHL:n jäseneksi?

Jäseneksi ja opiskelijajäseneksi voit liittyä:

• täyttämällä sähköisen liittymislomakkeen täältä
  • ottamalla yhteyttä hallituksen jäseneen, niin saat paperisen liittymislomakkeen

Yhdistyksemme tarjoaa jäsenilleen edunvalvontaa, tukea ja turvaa työelämään, mukavia tapahtumia ja reissuja.

JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöönsä.

Valtakunnalliset liiton edut löydät täältä.

Paikallisyhdistyksesi JHL683 tarjoaa sinulle:

• 10 % alennus ostoksista Jyrkkäsen Kello- ja Kultaliikkeestä
  • Mahdollisuus vuokrata Älänteen leirikeskus, Korpijärvellä.
    Hintaan 100€/vrk toukokuusta -lokakuuhun,
    vuokrauksesta voi soittaa puh. 040 4883 702
  • 20€:n virkistäytymisedun. Kun käyt esim. kylpylässä, uimassa, hierojalla, kosmetologilla, teatterissa, elokuvissa tms. Lähetä kuitti, jäsennumerosi ja tilinumerosi yhdistyksemme taloudenhoitajalle niin saat 20€ takaisin omalle tilillesi. Voit käyttää kerran kuluvan vuoden aikana!
  • 50€ stipendi valmistuttuasi ammattiin. Lähetä kuva/kopio todistuksestasi, jäsennumerosi ja tilinumerosi taloudenhoitajalle.