Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu 13.3.1965. Jäseniä meillä on tällä hetkellä n. 140.

Hallitus kokoustaa noin kerran kuussa ja jäsenille avoimet kokoukset ovat kevät- ja syyskokous.

Yhdistyksemme tavoitteena on tuoda tukea ja turvaa työpaikoille, luoda yhteisöllisyyttä tapahtumissa ja reissuilla.

Voit vaikuttaa oman yhdistyksesi toimintaan ja päätöksentekoon esim. osallistumalla yleisiin kokouksiin, ottamalla yhteyttä yhteystiedot-välilehdellä olevalla ota-yhteyttä lomakkeella tai suoralla yhteydenotolla hallituksen jäseniin.  Kokouksissa voit myös ilmaista halukkuutesi aktiivitoimijaksi, vaikkapa hallitukseen. Otamme ilolla vastaan ideoita ja aktiivisia toimijoita joukkoomme!

Jäsenedut

Valtakunnalliset liiton edut löydät täältä.

Paikallisyhdistyksesi tarjoaa sinulle:

• 10 % alennus ostoksista Jyrkkäsen kello- ja kultaliikkeestä
  • Mahdollisuus vuokrata Älänteen leirikeskus Korpijärvellä.
    Hintaan 100€/vrk toukokuusta -lokakuuhun,
    vuokrauksesta voi soittaa puh. 040 4883 702
  • 20€:n virkistäytymisedun. Kun käyt esim. kylpylässä, uimassa, hierojalla, kosmetologilla, teatterissa, elokuvissa tms. Lähetä kuitti, jäsennumerosi ja tilinumerosi yhdistyksemme taloudenhoitajalle niin saat 20€ takaisin omalle tilillesi. Voit käyttää edun kerran kuluvan vuoden aikana.
  • 50€ stipendi valmistuttuasi ammattiin. Lähetä kuva/kopio todistuksestasi, jäsennumerosi ja tilinumerosi taloudenhoitajalle

Lähetä kuittisi (+tiedot) taloudenhoitaja Tiina Happoselle os. Salmentie 2  73100 Lapinlahti / sähköinen kuitti sähköpostitse os. heiditiinahapponen@gmail.com