Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu 13.3.1965. Jäseniä meillä on tällä hetkellä reilu 200.

Hallitus kokoustaa kerran kuussa ja jäsenille avoimet kokoukset ovat syys- ja kevätkokous.

Yhdistyksemme tavoitteena on tuoda tukea ja turvaa työpaikoille, luoda yhteisöllisyyttä tapahtumissa ja reissuilla.

Voit vaikuttaa oman yhdistyksesi toimintaan ja päätöksentekoon esim. osallistumalla yleisiin kokouksiin, ottamalla yhteyttä yhteystiedot-välilehdellä olevalla ota-yhteyttä lomakkeella tai suoralla yhteydenotolla hallituksen jäseniin.  Kokouksissa voit myös ilmaista halukkuutesi aktiivitoimijaksi, vaikkapa hallitukseen. Otamme ilolla vastaan ideoita ja aktiivisia toimijoita joukkoomme!

Jäsenedut

Valtakunnalliset liiton edut löydät täältä.

Paikallisyhdistyksesi JHL683 tarjoaa sinulle:

• 10 % alennus ostoksista Jyrkkäsen Kello- ja Kultaliikkeestä
  • Mahdollisuus vuokrata Älänteen leirikeskus, Korpijärvellä.
    Hintaan 100€/vrk toukokuusta -lokakuuhun,
    vuokrauksesta voi soittaa puh. 040 4883 702
  • 20€:n virkistäytymisedun. Kun käyt esim. kylpylässä, uimassa, hierojalla, kosmetologilla, teatterissa, elokuvissa tms. Lähetä kuitti, jäsennumerosi ja tilinumerosi yhdistyksemme taloudenhoitajalle niin saat 20€ takaisin omalle tilillesi. Voit käyttää kerran kuluvan vuoden aikana

Lähetä kuitti taloudenhoitaja Anastasia Monoselle Haaparannantie 3, 73100 Lapinlahti / sähköinen kuitti anastasia.mononen@outlook.com.com